Milan Zajic

Normální chlapík, který se snaží žít tak, aby se mohl těšit na každý následující den.
  • Počet článků 297
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1024x

Milan Zajic

Cestičkou okolo Zell am See ...

Zima už tady pomalu končí. Sníh ze sjezdovek mizí nenávratně pryč. Na vrcholcích hor zůstanou už jen bílé čepice, ale i ty postupně opustí tato panoráma.

30.3.2016 v 16:06 | Karma: 15,39 | Přečteno: 541x | Cestování

Milan Zajic

Pelhřimov ..... brána Vysočiny z pohledu zevlouna

Toto malebné město je spíše známo pod sloganem "město rekordů", ale i název brána Vysočiny není pamětníkům až tak neznámý. Je tu krásné náměstí a 1,5 km od něj už najdete rybník Stráž s malou chatovou oblastí.

17.3.2016 v 13:33 | Karma: 16,03 | Přečteno: 344x | Cestování

Milan Zajic

Jaro už je za kopcem ....

Už je to ve vzduchu, jaro se blíží. Sice mi při dnešní procházce po Vysočina do tváře foukal studený vítr, ale i v něj je už cítit závan jara. Příroda se už na něj připravuje a zbytky sněhu, který zde včera napadl pomalu mizí.

16.3.2016 v 14:18 | Karma: 15,02 | Přečteno: 709x | Cestování

Milan Zajic

Vysočina je krásný to kraj

Na pár dní jsem změnil své působiště a tak se teď občas pokud mi to čas a pracovní povinnosti dovolí toulám Vysočinou. Každý kraj má své kouzlo, ale Vysočina je mému srdci nejbližší, neb je to mé rodiště.

14.3.2016 v 13:20 | Karma: 17,79 | Přečteno: 437x | Cestování

Milan Zajic

Jaro se blíží, stejně jako důchod .....

Už jsem se zařadil mezi čekatele na blížící se důchod. Ale nehodlám sedět doma a koukat na nekonečné seriály. Čekání si hodlám zpestřovat například zevlem po okolí.

29.1.2016 v 15:45 | Karma: 7,26 | Přečteno: 185x | Cestování

Milan Zajic

Liga Mistrů na Strahově.

To jsem si původně myslel, když jsem se dočetl že lístek na fotbalový zápas bude stát 300,-Kč. Fotbal se hraje pro lidi, neb jsem byl o tom doposud přesvědčen, protože kam chodím já se fotbal pro lidi hraje. Ale aby klub na který chodí v průměru na domácí zápasy dle statistik 850 diváků zvedl vstupné na 300,-Kč mi logické příliš nepřišlo.

30.9.2009 v 21:55 | Karma: 14,00 | Přečteno: 1684x | Diskuse| Sport