Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Pozri, taký starý kokot a ako iďe ...... foto dokumentace.

Dnes je ale krásný slunečný den. To už není ani jaro, vypadá to spíše na léto. A tak všichny vyráží do přírody. Turisté, kolisté, zevlouni, mladé dvojice ....... Nesmím v této společnosti chybět, kouknu do mapky, vezmu kolo a jedu ....

Původně to měla být trasa poněkud krátší a pouze na vyklepání nohou po včerejšku, kdy jsem se plahočil v kopcích. A tak se kochám, zevluji a najednou jsem u městečka Uttendorf. Je to sem jen 25 km a když obrátím, tak to bude dnes 50 km na pohodu. Ale to se probouzí mé špatné "já" a říká ...... vidíš ty nádherné kopce a támhle v dáli je na kopci taková pěkná cestička, tam by jsi měl vyrazit. Dobré "já" je opačného názoru ...... včera jsi byl v kopcích, dnes odpočívej, jinak bude na cestě domu krize.

Poslechnu své špatné "já" a pomalu začínám kopcovat. Cesta je po pohodové šotolině, potkávám jen lesní dělníky, svačící něco jako pecen chleba rozříznutý podélně a asi 5 cm tlustý plátek uzeného na něm. Také bych si dal, ale mám s sebou jednu tyčinku, ta bude taky určitě chutnat skvěle :-). Cestou minu ještě 3 turistky, které mi tleskají a jedna mne plácá po zádech, nebo spíše po zadku. Dostanu se na planinu, kde jsou nádherné výhledy na zasněžené Alpy, kopec proti mě je asi Birkkogel  2.212 mnm.

Cestou dolů mne zaujme na stráni udělaný symbol chodidla, pěkný kousek, jsem od něj daleko, ale je krásně vidět. Za chvilku jsem v údolí a šlapu si po rovince Tauernské cyklostezky. Dojíždím mladou dvojici, krásná hubená dívka a její chlapec, která je asi tak 3x širší než ona. Předjedu je a pozdravím "hallo" , tak jak se zde všichni cyklisté zdraví. A za s sebou slyším krásný hlasek ...... "pozri, taký starý kokot a ako iďe".

Jsem trošku unaven, protože v nohách cítím včerejšek a tak ani nijak nereaguje, za to je jí chlapec ano. Chce dívce ukázat, jak natře starého kokota, alespoň tak jsem to pochopil z jeho mluvy. Minulý rok mě pár jedinců mělo tendenci setřít aby si namasírovali ego, ale tento rok je to první kousek. Bylo by férové, dát mu šanci, ale jsem unavený, nohy netáhnou. Zvolním, mladík mne dojede a před námi je pidi kopec, převýšení nula nula nic a délka tam maximálně 300 m. Dojela nás i jeho dívka a povzbuje ho slovy, když bude na kopci první, tak ho celého obozká. Mladík nastupuje, nechám ho dojet na svojí úroveň a trošku zvýším frekvenci šlapání, snaží se mě držet. Dávám težší převod a jedu "šrot", tepy skáčou nahoru ....  na kopci se otáčím, zamávám dvojici a zase v klidu pokračuji dom. Tuším, že mladík stejně nějaké bozky dostane, určitě za snahu. Škoda, že mi není o dvacet méně, nasypal bych tak pěkné dorostence nějaký ten klínek do hlavy.

A tak starý kokot přeje hezký slunečný den a něco málo fotek je níže :)

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Milan Zajic | čtvrtek 7.4.2011 16:35 | karma článku: 25,79 | přečteno: 3244x
  • Další články autora

Milan Zajic

Květiny do každé rodiny

Rakousko je plné květin. Každý baráček, chaloupka, nebo ubytovací zařízení má plné truhlíky květin.

22.8.2023 v 10:00 | Karma: 14,81 | Přečteno: 358x | Diskuse| Cestování

Milan Zajic

Čekání na sníh

Předpověď naznačuje, že koncem týdne nasněží pár centimetrů bílé radosti i tady v nížině. Zatím to v údolí vypadá jak na jaře. Je i poměrně teplo a skoro nefouká.

16.1.2023 v 15:10 | Karma: 10,33 | Přečteno: 259x | Diskuse| Cestování

Milan Zajic

Slunečno pod bílými vrcholy

Začátek týdne zdá se býti slunečný a toto počasí by mělo vydržet ještě nějaký čas. Teploty stoupají až k příjemným 10 st.C a pokud nefouká vítr, tak je pocitově poměrně teplo.

7.11.2022 v 18:01 | Karma: 9,42 | Přečteno: 180x | Diskuse| Cestování

Milan Zajic

Podzimní slunečné zevlo

Počasí tomuto podzimu přeje. Skoro každý den se teploty pohybují okolo 15 st.C. Mládež jezdí na koloběžkách v tričku a šortkách. Já jen decentně zevluji na kole, nebo pěšmo.

19.10.2022 v 14:19 | Karma: 11,05 | Přečteno: 209x | Diskuse| Cestování

Milan Zajic

Opotřebovaný romantik v akci

V neděli předpověď hlásila, že v pondělí nás opět čeká den, kdy slunce ukáže své možnosti. Nemám rád tyto extrémy a tak v pondělí ráno vyrážím na kopce ochladit své tělo v ledových potůčcích.

25.7.2022 v 19:57 | Karma: 14,97 | Přečteno: 352x | Diskuse| Cestování
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Atentátník je na svůj čin hrdý. Obvinili ho z pokusu o vraždu, hrozí mu doživotí

16. května 2024  10:44,  aktualizováno  16:22

Slovenská policie obvinila jednasedmdesátiletého Juraje C. podezřelého ze středečního útoku na...

Policisté i hasiči v budově BIS prověřují podezřelou zásilku s chemikálií

16. května 2024  15:44,  aktualizováno  16:17

V budově Bezpečnostní informační služby (BIS) zasahují policisté, hasiči i záchranáři kvůli...

V Kladně hořel sklad olejů a autodílů. Zasahovala stovka hasičů, momentálně dohašují

16. května 2024  12:31,  aktualizováno  16:03

V kladenské ulici Železničářů ve čtvrtek hořela průmyslová hala se skladem olejů a autodílů. U...

Mladík vyhrožoval přes QR kódy vystřílením školy. Byl to vtip, řekl policii

16. května 2024  12:53,  aktualizováno  15:57

Mladík vyhrožoval, že vystřílí Integrovanou střední školu ve Vysokém nad Jizerou na Semilsku....

  • Počet článků 297
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1024x
Normální chlapík, který se snaží žít tak, aby se mohl těšit na každý následující den.