Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Krásné fotky, nádherná krajina R^

0 0
možnosti
Foto

Hezký, takový bílo-slunečný:-)

0 0
možnosti
ND

Ach to je nádhera...

0 0
možnosti
VV

Na ty vase obrazky se vzdy rad podivam. Obcas jsem jezdil kolem kdyz jsme jeste zili v Mjuniku. Vzdy jsem si rikal, na dovolenou, i nekolikrat v roce jsem si to dovedl predstavit, ale trvale tam zit by to pro mne asi nebylo. Stacily mi dva roky ve Schwarzwald se snwhwm od rijna a dokonce i od zari do dubna.

A dokonce si pamatuju jak jsem navstivil kamarada ve Villingen na den upaleni mistra Jana Husa a kdyz jsme se dost dlouho po pulnoci loucili, lezelo na strese naseho auta 20 cm snehu.

0 0
možnosti
VV

Vy si tam nahore asi moc snehu neuzijete, co?

0 0
možnosti
  • Počet článků 297
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1024x
Normální chlapík, který se snaží žít tak, aby se mohl těšit na každý následující den.